1. The Flash 3. Sezon 20. Bölüm Türkçe Dublaj izle 3. Sezon  -  20. Bölüm

    The Flash 3. Sezon 20. Bölüm Türkçe Dublaj izle

    1080P Türkçe Dublaj

    The Flash 3. Sezon 20. Bölüm Türkçe Dublaj izle 8.0 / 10 129 kullanıcı oyu.
    8.0
    ( Toplamda 129 oy verildi. )

      56.987

    The Flash 3. Sezon 20. Bölüm Türkçe Dublaj izlemeniz için Full HD 1080p kalitesinde Tek Parça olarak yayınlanmıştır. Keyifli seyirler dileriz.
  1. The Flash

    The Flash

    İMDb : 6.7 4 Sezon  -  92 Bölüm

        6.7   4.893

    The Flash Türkçe dublaj izle dizi konusu; CW sürekli yaptığı çalışmalarına DC Comics ile bir yenisini ekleyerek bizlere 2014 yılında harika dizi olan The Flash'ı karşımıza çıkarıyor. Yayınlandığı ilk bölümden itibaren oldukça yüksek bir izlenme tirajı yakalayan dizi şuanda 3. sezon onayını dahi aldı. Dizimizde Central City hızlı kahramanı flash'ın hikayesi anlatılıyor, kahramanımız Barry Allen Central polis merkezinde adli tıp çalışanlarından birisidir, sürekli işe geç kalır çok yavaş hareket eder. Birgün parçacık hızlandırıcısı deneyi yapıldığı sırada işler ters gider ve patlama meydana gelir. Bu patlamadan sonra şehirde yaşayan insanlar birtakım süper güçler kazanır. Bunları kötü olarak kullananlarda olacaktır. Kahramanımız Barry'de bu patlamadan nasibini alır ve bakalım kahramanımız yeni güçleriyle şehirde doğaüstü insanlara karşı nasıl mücadele verecek.
    •  Durum: Devam Ediyor
    •  Orjinal Adı: The Flash
    •  İlk Yayın Tarihi: 07.10.2014
    •  Bölüm Süresi: 44 Dakika
    •  Web Sitesi: http://www.cwtv.com/shows/the-flash/
Background
15 - Reklamı Geç -
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
TÜMÜNÜ SEÇ
TÜMÜNÜ KALDIR
Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız yada üye olmanız gerekiyor!
  1. avatar
      Admin 1 Mayıs 2017 21:10:59

    Bölüm daha çıkmadığı için olabilir mi? Az takip edin hocam imdb denen bir site var hangi dizi bölümü nezaman çıkıyor vs vs azıcık araştırın lütfen.

  2. avatar
      speedzeus 1 Mayıs 2017 21:06:46

    admin yabancısı bile yok hiçbir yerde nedenini biliyormusun

  3. avatar
      Admin 1 Mayıs 2017 21:10:59

    Bölüm daha çıkmadığı için olabilir mi? Az takip edin hocam imdb denen bir site var hangi dizi bölümü nezaman çıkıyor vs vs azıcık araştırın lütfen.

  4. avatar
      Eobard_Thawne 1 Mayıs 2017 21:12:23

    Kardeşim daha 20 bölüm çekilmedi bile 😀

  5. avatar
      speedzeus 1 Mayıs 2017 21:17:44

    eyw 2 saat aramaktan kurtardınız sizden hızlısı mezarda

  6. avatar
      Eobard_Thawne 2 Mayıs 2017 21:19:19

    Kardeşim çarşamba türkiyede vizyona girse bile türkçe olarak eklenmesi zaman alacaktır.

  7. avatar
      speedzeus 3 Mayıs 2017 18:14:02

    beyler bayanlar sizce savitar kim yorumlar önemli alt kısma yazın

  8. avatar
      Admin 9 Mayıs 2017 20:03:54

    Evladım zaten korsan iş yapıyoruz Allah aşkına adamlar milyarları harcıyor bu dizilerin telifini alıp dublaj çekmek için, siz burada beleşe izliyosunuz ben gidip adamlara dublajı hızlandırınmı diyeyim :)) Bekleyeceksiniz işte adamlar nezaman çekerse ozaman 🙂

  9. avatar
      Admin 10 Mayıs 2017 22:28:44

    Maalesef dublaj dizilerde tarih yok

  10. avatar
      Admin 11 Mayıs 2017 11:36:53

    Ya bırak şimdi her pazar çıkıyomuş kanalıda söyle madem çok biliyonuz 😀 Her pazar dizi yayınlanır ama altyazı yayınlanır dublajı öyle her hafta gelmiyor işte bi bok bilmiyosunuz bide yorum yapıyosunuz, haftalık çıksa bekletmeyiz sizi yayınlarız hemen insanların nezaman gelecek sorularından kurtuluruz.

  11. avatar
      Admin 11 Mayıs 2017 11:38:52

    Ahahahahah ver lan siteyi hadi göreyim erkeği dublajı çekilmeden nasıl dublaj veriyolar görelim insanlarda görsün ben yapacam o sitenin reklamını çok biliyosunuz amk yok tüm bölümler varmış dublajı yapan tek firma var başkası yapamaz telif hakkı onlarda bi bok bildiğiniz yok yorum yapıyosunuz işte, madem öyle siktir git o sitede izle ne buraya gelip yorum yapıyosun.

  12. avatar
      a1a1 11 Mayıs 2017 17:05:06

    Admin sen bakma bu kendilerini akili sanan eseklere zaten ilk dublaji bu site yayinladi dublaji parali platformlarda dublaj yokken bu site yayinladi tskler emegine saygi duyun biraz

  13. avatar
      yusufcankarakus 12 Mayıs 2017 06:23:34

    21 bölüm çıktı yabancı siz hala 20 desiniz

  14. avatar
      serhaterdal 12 Mayıs 2017 18:42:08

    admin türçe dublaj gelsin

  15. avatar
      Cinar_05 13 Mayıs 2017 00:42:43

    Var zaten 20.bölüm aga

  16. avatar
      rznesn 13 Mayıs 2017 18:51:43

    vaybe hiç beklemiyordum flashmış ya fena bir hal almaya başladı

  17. avatar
      MehmetAllen 14 Mayıs 2017 00:23:13

    Eywalah adamin cansın diğer bölümlerin gelmesi ne kadar zaman alır

  18. avatar
      Admin 14 Mayıs 2017 00:27:23

    Bu hafta içi 21. bölüm dublaj gelecek, altyazılı olarak 22 çıkacak ama 22nin dublajıda haftaya çıkacak. Dublajlar şuanda 1 hafta geriden geliyor.

  19. avatar
      MehmetAllen 14 Mayıs 2017 01:48:35

    Gelecekteki Flash belliydi Çok teşekürler bu güzel bölüm için admin

  20. avatar
      zeynepozer 16 Mayıs 2017 23:31:48

    21. bölüm çıktı neden hala burda türkçe. Dublaj yok admin

  21. avatar
      ardaalbyrk15 21 Ağustos 2017 13:31:51

    Salak barry daha yeni anliyo savitarın gelecekteki zaman kalıntısı olduğunu

  22. avatar
      mevy 4 Eylül 2017 16:42:05

    ya gittim internete savitar kim yazdım dayanamayıp, kahretsin 😀 😀

  23. avatar
      mahmutozer 6 Kasım 2017 18:42:02

    savitar flash mıydı ohaaaa

  24. avatar
      Animelik123 9 Aralık 2017 20:10:20

    Ya of habire eror diyo bıktım sayfayı habire yeniliyip duruyorum

  25. avatar
      Animelik123 9 Aralık 2017 20:36:08

    OMG!BEN ŞOK BEN MAŞET!

  26. avatar
      EmojiKing 29 Mart 2018 12:30:55

    Vay eobard 5.sezon ne zaman

  27. avatar
      ardaorhundurmus 20 Mayıs 2018 01:53:51
    -- Yazının Bu kısmı spoiler içermektedir. Görmek için tıklayınız. --

    Bu bölüm baya sağlamdı . Hele sonu …

RoketFilmizle.Org sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamaktadır. Serverımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden RoketFilmizle.Org sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunubilirler. En Kral Yabancı Dizi izleme sitesi burada.Roket Film En İyi Google Chrome İle Çalışır. Türkçe Dublaj Dizilerimiz : En efsane mental dizimiz The Mentalist Türkçe Dublaj, Güzel bir kurtadam dizisi isterseniz şayet Teen Wolf Türkçe Dublaj, Hacker konularında meraklıysanız Mr. Robot Türkçe Dublaj, Cehennemin veliahtının dünyaya dönüşünün maceralarını izlemek isterseniz Lucifer Türkçe Dublaj, Her bölüm bir aksiyon olsun keyif yapayım diyorsanız Arrow Türkçe Dublaj, Hız tutkunuyum diyorsanız The Flash Türkçe Dublaj, Dünyada herşey bittikten sonra yeniden yaşamı görmek içinse Vikings Türkçe Dublaj dizilerini izleyebilirsiniz. Ayrıca sohbet edebileceğinz güzel bir platform var. Bunun yanı sıra Yabancı dizi izlemekte güzel olabilir.
REKLAMI KAPAT (X)